Komunikat prasowy

06.10.2015

Nasz projekt w finale konkursu Złote Spinacze 2015

Jury konkursu Złote Spinacze wytypowało finalistów tegorocznej, już 13. jego edycji. Z radością informujemy, że projekt zrealizowany przez zespół NOBILI został zakwalifikowany do finału w dwóch kategoriach głównych: PR finansowy i relacje inwestorskie oraz PR korporacyjny.

Celem naszych działań było wzmocnienie wizerunku Orbis S.A. jako spółki gotowej do międzynarodowej ekspansji, oraz zaprezentowanie inwestorom i pozostałym interesariuszom spółki warunków transakcji nabycia sieci 46 hoteli w 6 krajach Europy Centralnej o wartości ponad
600 mln złotych.

Projekt dotyczył komunikacji przejęcia od Accoru - strategicznego akcjonariusza Orbisu - sieci kilkudziesięciu hoteli w sześciu krajach Europy Centralnej i możliwości prowadzenia działalności hotelarskiej łącznie w kilkunastu krajach regionu, tj. w Bułgarii, Czechach, Estonii, Litwie, Łotwie, Polsce, Macedonii, Rumunii, Słowacji, Węgrzech, Chorwacji, Słowenii, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze, Serbii i w Mołdawii. Dzięki efektywnej strategii komunikacji i działaniom z obszaru relacji inwestorskich i komunikacji korporacyjnej w Polsce i innych krajach regionu transakcja została bardzo pozytywnie odebrana przez interesariuszy Orbisu.

Zadaniem konkursu Złote Spinacze jest promowanie najwyższych standardów pracy, kreatywności, rzetelności i zaangażowania. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych kampanii i akcji w obszarze komunikacji na rynku polskim. Więcej informacji na temat konkursu na stronie www.zlotespinacze.pl

Kontakt dla mediów

Piotr Bieżuński
Piotr Bieżuński
Partner
piotr.biezunski@nobili.pl
NOBILI PARTNERS
tel: +48 605 838 422

TwitterinPeopleChat